fredag 16. april 2010

Lagos tanker.

Det er ingen hemmelighet at Demidov og Stadsgaard har et fast grep om midstopperplassene og at Alejandro Lago sliter med flere flis enn en full snekker.
Det å sitte på benken i kamp etter kamp kan være svært kjedelig og frustrerende, og for å lufte denne frustrasjonen har vi bedt Lago dele noen av sine tanker med våre lesere.
Han har derfor sendt oss en liten liste over hva han tenker og hva han har lagt merke til:

- Brage Sandmoen ble skikkelig sur da jeg brøt meg inn i dommergarderoben og tok det røde kortet hans.

- Trond Henriksen burde kledd seg mer som Hamrén.

- De stadige antydningene om at menn med Andreas Nordviks mørke hudtype ser bedre ut i blått, fungerte som planlagt.

- På Rema koster det nå 59 kroner for kyllingfilét.

- Jeg har funnet opp en liten lek: Hver gang Annan scorer donerer jeg 1 million kroner til Haiti-ofrene.

- Mistenker at det er på gunn av alle produktene at Demidovs hår er ubrukelig i voodoo-dukker.

- Hvordan har NFF råd til 18 000 dommere på hver hjemmekamp?

- Skjelbred kaster opp av coca-te.

- Da det kom fram at Simen Wangbergs skade skyldes slag med stump gjenstand, trodde jeg det var kjørt.

- Angrer veldig på at at jeg tok tips om diett fra Zahora før sesongen.

...og det aller viktigste Alejandro Lago har tenkt på Rosenborgbenken er:

- Jeg må si jeg er skuffet over at Alejandro Fuentes ikke ble med på "Alejandro²"-idéen min.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar