mandag 1. mars 2010

Det må ikke smake vondt for å gjøre godt.

I disse dager kan man se resultatet av Rosenborgs nye sponsoravtale med VitOmega rulle over TV-skjermen.
I en serie på fire relativt pinlige reklamefilmer er det Per Ciljan Skjelbred som har trukket det korteste strået og må representere klubben i denne sørgelige suppa:

Hvem var det som kom på å la en som er kjent for å kaste opp shotte fiskeolje?

Roar Strand, Erik Hoftun og Bjørn Wirkola har også vært prøvd seg som skuespillere for kostholdsproduktet, uten nevneverdig hell.
Men våre helter er ikke de eneste idrettsstjernene som har hatt uheldige reklameoppdrag.
Tenkte vi skulle finne fram et par godbiter.

Først ut; tennisstjernen Andre Agassi viser at han er en virkelig rebel, og ikke bare en brikke som brukes for å selge kameraer.
Image is everything.

Får vi ikke sånn hår, så vil vi ikke ha hår!

Dernest har vi den russiske ishockeyspilleren Alexander Ovechkin.
Med "sjarmerende" sang og dans forsøker han å selge bil.

20 sekunder ut i filmen skjemmes han så mye at han må ha vodka.
Trenger en vi og.

Til sist et gullkorn fra 70-tallet.
Joe Namath, en quarterback som vant Super Bowl III med New York Jets, reklamerer her for strømpebukser.
For kvinner.
Ved å ha de på seg.

Auda.


Andre nyheter:
Vet enda ikke hva som skjer med Jarstein. Anbefaler RBKwebs artikkel om situasjonen.
Rosenborgs draktnumre er klare.

OL er over, to uker til seriestart. Vakuum.
Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar